1396-10-09 11:45
934
0
48514
فرمانده سپاه بندرترکمن:

حماسه ماندگار مردم در 9دی، لبیک به ولی زمان و آرمان های انقلاب بود/ دست خدا همیشه حامی این ملت است

فرمانده سپاه بندرترکمن گفت: حماسه ماندگار مردم در 9دی در حقیقت لبیک به ولی زمان و تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی بود .

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن، سرهنگ جواد جعفریان در خصوص گرامیداشت 9دی در مصاحبه با خبرنگار ما اظهار داشت: مهمترین پیام حماسه 9 دی حضور انقلابی مردم در دفاع از انقلاب و ارزش های اسلامی بود.

وی افزود: حماسه ماندگار مردم در 9دی در حقیقت، لبیک به ولی زمان و تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی بود .

فرمانده سپاه بندرترکمن تصریح کرد: حضور پرشور مردم در صحنه‌های متعدد انقلاب همانند ۹ دی موجب اتحاد و وحدت بیشتر اقشار مختلف و تجدید پیمان با رهبر معظم انقلاب شده است.

سرهنگ جعفریان با بیان اینکه ۹ دی نباید در تاریخ انقلاب اسلامی به فراموشی سپرده شود،ادامه داد: فتنه داخلی و خارجی نمی‌شناسد و بی محابا درصدد آن است تا آرمان‌ها را با ملت و ملت را با آرمان‌های انقلاب و رهبری بیگانه کند. اما حُسن درایت رهبری موجب شد ملت ایران در پاسخ به ندای مراد خود، یکدل و همراه شوند و فتنه را در دم خفه کنند. 

وی اذعان داشت: بدخواهان نظام جمهوری اسلامی همواره و در تمام شرایط در مقابل نظام ایستاده‌اند و با خط بطلان کشیدن به همه معیارهای بین‌المللی، خبیثانه تلاش دارند تا زمینه زمینگیر شدن نظام را فراهم کنند غافل از اینکه دست خدا همیشه حامی این ملت بوده و خواهد بود.

فرمانده سپاه بندرترکمن با بیان اینکه بصیرت مردم متدین همواره توطئه‌های دشمنان انقلاب را خنثی کرده است، خاطرنشان کرد: بصیرت دینی و ملی باعث تداوم انقلاب و صیانت از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.